Blog 14 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Hilde Nijsse - WaarBenJij.nu Blog 14 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Hilde Nijsse - WaarBenJij.nu

Blog 14

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Hilde

13 Mei 2017 | Suriname, Paramaribo

Daar ben ik dan weer met een nieuwe blog. Vorige week ben ik na mijn heerlijke vakantie weer begonnen op stage. Het was toch wel weer leuk om te werken. Collega’s vroegen naar mijn vakantie en zeiden dat ze het leuk vonden dat ik weer terug was.

Vrijdag zijn we weer de jungle in gegaan. Omdat het zo heerlijk was op de vorige trip om met een jeep de jungle in te gaan en daar lekker te chillen hadden we met de gids een dagje naar de jungle gepland. Dat was echt weer een perfect dagje, chillen in de hangmat, zwemmen, spelletjes doen (o.a. bussen) en heerlijk gegeten. Omdat het zo gezellig was bedachten we ‘s avonds ineens, waarom zouden we hier niet gewoon blijven slapen, we hebben toch onze hangmatten mee. Het kon voor iedereen dus dat was snel geregeld. Vervolgens had de gids een vogelspin gespot en natuurlijk even vastgepakt. 1 voor 1 hield iedereen de spin vast maar ik had bedacht dat ik dat toch echt nooit van mijn leven zal doen. Omdat iedereen uiteindelijk geweest was en het misschien de enige keer in mijn leven was dat ik de kans zou krijgen om zo een grote spin vast te houden, heb ik het na heel veel twijfelen toch maar gedaan. Ik had tenslotte ondertussen ook al een kaaiman en een slang vast gehouden. Dan kan een vogelspin er ook nog wel bij. Toen iedereen een beetje moe begon te worden zijn we richting onze hangmatten gegaan. De volgende ochtend moesten we er wel om 6 uur al uit aangezien er nog iemand moest werken en we nog 2 uur terug moesten rijden naar de stad. Maar het was kortom weer een heerlijke dag geweest.

Afgelopen week heb ik weer een heerlijke stage week gehad. En dit weekend heb ik niet zoveel bijzondere dingen gedaan. Ik ben gewoon aan het genieten van het leven wat ik hier heb, met alle lieve mensen die daar bij horen. Het is gewoon bijna jammer dat ik nog maar een paar weekjes te gaan heb.

  • 16 Mei 2017 - 11:23

    Anne:

    Klinkt weer fantastisch!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Hilde

Actief sinds 27 Okt. 2016
Verslag gelezen: 474
Totaal aantal bezoekers 126328

Voorgaande reizen:

02 Februari 2017 - 27 Juni 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: