Blog 10 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Hilde Nijsse - WaarBenJij.nu Blog 10 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Hilde Nijsse - WaarBenJij.nu

Blog 10

Door: Hilde Nijsse

Blijf op de hoogte en volg Hilde

08 April 2017 | Suriname, Paramaribo

Hoi hoi lieve mensen,

Er is weer een week voorbij gevlogen. De tijd gaat zo gigantisch snel hier, we zitten ook al bijna op de helft. Ik geniet hier elke dag nog steeds zo veel. Op mijn stage heb ik ook weer een heerlijke week gehad. Ik had deze week mijn tussenbeoordeling gepland maar het was elke dag zo druk dat we het steeds moesten verzetten. Verder heb ik deze week weer een aantal handelingen die ik nog moet af tekenen kunnen doen. Met mijn collega’s is het ook echt elke dag weer gezellig om te werken.

Ik vind het wel grappig dat ik van te voren dacht dat we een rustige stage zouden krijgen omdat we naar Suriname gingen. Maar daar is eigenlijk niks van waar. Alleen in de weekenden kunnen we vakantie houden en tripjes doen. Door de week hebben we elke dag het zelfde ritme. Half 6 uit bed, kwart over 6 op de fiets, van kwart voor 7 tot 3 uur werken, terug naar huis fietsen, uniformen wassen, even uitrusten, koken, eten, soms nog iets aan opdrachten doen en dan half 10 weer slapen. Door de week is het dus echt doorwerken, maar dan is het extra fijn om in de weekenden leuke dingen te gaan doen.

Van de week zijn de docenten gearriveerd en we zijn gisteren met de hele groep (17 leerlingen en 3 docenten) naar de MAF gegaan. Daar heeft Andy heel mooi verteld wat hun werk inhoudt en wat ze allemaal tegen komen in hun werk. Daarna hebben we het bedrag bekend gemaakt wat we voor hen hadden opgehaald. Dat is uiteindelijk €3000,- geworden, ze waren hier erg dankbaar voor. Daarna hebben we een groepsfoto gemaakt voor 1 van de vliegtuigen (aangezien dat elk jaar gedaan wordt). En daarna hebben we gezellig met elkaar zitten praten en heerlijk gegeten.

Vandaag heb ik alvast de presentatie van mijn verbeterplan voorbereid voor maandag. En straks ga ik heerlijk van de zon genieten want het is een mooie dag vandaag. :)

Het mooie bedrag wat opgehaald is, is mede mogelijk gemaakt door mijn sponsors:

Buro 31
Atelier 31
Agrowing 's-Gravenpolder
www.padmosverzekeringen.nl
www.onionspecialties.com
www.zwartbolfoods.nl
www.gamma.nl
www.trampergoes.nl
www.itmmetaal.nl
www.densoeteninval.nl
http://www.hettransportbedrijf.nl/yerseke/van-bruksvoort-transport
www.wbakker.com
www.kesselaar-lifting.nl
www.detiendetraptree.nl


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Hilde

Actief sinds 27 Okt. 2016
Verslag gelezen: 613
Totaal aantal bezoekers 126340

Voorgaande reizen:

02 Februari 2017 - 27 Juni 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: