Blog 15 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Hilde Nijsse - WaarBenJij.nu Blog 15 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Hilde Nijsse - WaarBenJij.nu

Blog 15

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Hilde

20 Mei 2017 | Suriname, Paramaribo

Ondertussen is hier in Suriname het regenseizoen aangebroken. Dat hebben we geweten van de week. Woensdag stortte het water met bakken uit de hemel dus we gingen een poging doen om een taxi te bellen. Maar dat zat allemaal nog niet echt mee. Er waren nergens taxi’s beschikbaar. Op den duur hadden we eindelijk een taxi bedrijf te pakken die een wagen zou sturen zodra er 1 vrij kwam. Dus wij netjes wachten, wachten en wachten. Maar er kwam maar niks, dus weer bellen en toen kregen we te horen dat er nog steeds geen taxi beschikbaar was. Ondertussen hebben we met verschillende telefoons alle mogelijke taxi bedrijven gebeld. Uiteindelijk hadden we dan toch een taxi te pakken. Het was alleen een beetje jammer dat het al half 8 was terwijl ik altijd om kwart voor 7 op mijn stage moet zijn. Maar gelukkig begrepen ze dat het lastig was om met dat weer een taxi te krijgen. Verder heb ik ook weer een prima stage weekje gehad.

Vorig weekend heb ik het risico genomen om naar een Surinaamse kapper te gaan aangezien mijn haar een beetje dood begon te worden. Maar het is gelukkig echt heel mooi geknipt.

Gisteren ben ik samen met Frederiek naar de Hermitage mall (winkelcentrum) geweest. Daar hebben we heerlijk even geld uit gegeven aan leuke kleren. ’s Avonds was er bij ons thuis een bbq georganiseerd maar meer dan de helft van de huisgenoten was op trip, dus hebben nog een aantal gezellige mensen uitgenodigd en het feestje was helemaal compleet. We hebben weer eens een hele gezellige avond gehad.

Vandaag gaan we als het droog en zonnig blijft lekker in het zwembad hangen.

Ik realiseer me ineens dat m’n blogs steeds korter worden, maar voor de mensen die nog iets meer willen weten, voel je altijd vrij om te bellen of te appen.

  • 20 Mei 2017 - 23:25

    Mama:

    Haay Hil, ik ben echt benieuwd naar al je belevenissen! Ik bel je volgende week een keer.

  • 21 Mei 2017 - 18:24

    Oma :

    Ha hilde. Ook wij zijn altijd nieuwsgierig naar belevenissen. Leuk wat jij daar allemaal mee maakt. Xx liefs ons.

  • 26 Mei 2017 - 09:38

    Papa Van Daphne :-):

    Nogmaals bedankt voor de blogs. Zoals je weet is de teller bij Jorine en Daphne blijven steken op 5 (8 april 2017) en dat is dan ook de reden dat we deze blog dan maar volgen. Omdat jullie vrij veel trips gezamelijk doen kunnen we toch meegenieten van de verhalen.
    Ik zou zeggen, hou vol en suuk6 met de laatste loodjes.....want afzien is het zeker voor jullie daar heb ik gezien. ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Hilde

Actief sinds 27 Okt. 2016
Verslag gelezen: 581
Totaal aantal bezoekers 126323

Voorgaande reizen:

02 Februari 2017 - 27 Juni 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: