Blog 8 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Hilde Nijsse - WaarBenJij.nu Blog 8 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Hilde Nijsse - WaarBenJij.nu

Blog 8

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Hilde

25 Maart 2017 | Suriname, Paramaribo

Afgelopen week heb ik weer een druk stage weekje gehad. Ik heb weer lekker veel kunnen doen. Woensdag waren we aan het werk en ineens waren alle collega’s spoorloos verdwenen. Er was een teamoverleg, daardoor stonden we nog maar met 5 studenten op de hele afdeling. Het was even heel hard doorwerken maar het was wel goed te doen.

Ook waren er afgelopen week 2 patiënten met hondenbeten opgenomen op de afdeling. Er waren ergens bij een bedrijf een aantal honden die agressief waren geworden en de weg op gegaan zijn. Dinsdag kwam de eerste patiënt die bijna van top tot teen onder de hondenbeten zat en woensdag kwam de tweede patiënt die door dezelfde honden was aangevallen. Was echt bizar om te zien dat al die wonden gewoon veroorzaakt waren door een paar honden.

Van de week was het een paar dagen ook best regenachtig dus moest ik dinsdag door een heerlijke Surinaamse regenbui fietsen. Gelukkig was het de dagen daarna weer heerlijk warm en hebben we weer een beetje bij kunnen kleuren.

Gisteren was het de bedoeling dat ik weer hard aan school zou gaan werken maar daar is niet heel veel van gekomen. Het was heerlijk weer en daar heb ik natuurlijk even lekker van genoten. ’s Avonds zijn we weer eens met z’n allen uit eten geweest en daarna ben ik met Frederiek, Daphne en Jorine nog gezellig even een drankje ergens anders wezen doen.

Straks ga ik met Frederiek naar het centrum om even lekker te shoppen aangezien we best nog een paar dingen nodig hebben. En daarna moet ik wel echt aan mijn opdrachten gaan werken omdat ik toch echt een deadline heb die ik moet halen.

En dan natuurlijk niet te vergeten, jullie klok word vannacht verzet. En dat betekend niet alleen dat het ’s morgens eerder licht is bij jullie of dat jullie een uurtje korter kunnen slapen maar dat betekend dus ook dat het tijdsverschil een uurtje groter word. Vanaf morgen is er 5 uur tijdsverschil. Maar dat overleven we vast ook wel weer. :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Hilde

Actief sinds 27 Okt. 2016
Verslag gelezen: 553
Totaal aantal bezoekers 126319

Voorgaande reizen:

02 Februari 2017 - 27 Juni 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: